Scape room: El cas de l’amnèsic
Diumenge 7 de març, 10.30h - 14.00h
An event every week that begins at 10.30h on Diumenge and Dissabte, repeating until 28 de març de 2021

Joc narratiu a l’aire lliure en què us convertiu en detectius encarregats de resoldre un misteri. A partir de documents, càmeres de seguretat o declaracions de testimonis heu de lligar caps i descobrir el que ha passat.
Equips de 2 a 5 persones.
Es recomana que hi participin persones a partir de 16 anys, encara que l’edat mínima és 12 anys (amb la companyia d’una persona adulta).
Cal portar telèfon mòbil amb connexió a Internet i, opcionalment, llapis i paper
Activitat a càrrec de Tot Jugar.
Sinopsi del joc:
Mentre feu la compra en el vostre dia lliure, un home apareix inconscient a l’aparcament del mercat. Quan desperta, no recorda absolutament res: ni qui és, ni qui l’ha atacat, ni què fa en aquell lloc. Les converses del seu telèfon mòbil i una nota misteriosa que guarda a la butxaca són les úniques pistes per començar a investigar.
Les places són limitades.
L’activitat forma part de la programació El mes de la carxofa
